Általános információk

Forumunkban felteheti kérdését, elmondhatja véleményét, illetve olvashatja mások hozzászólásait, kérdéseit, és az azokra adott válaszokat.

Kérdése van?
egészség garancia magyar formatervezési díj gyogyseged Facebook	feminashop aranyhajo-patika PatikaLibra Debranet Emag

Írjon nekünk!

Írja meg kérdését, véleményét.

captcha

A vendégkönyv moderálva van, azokat a bejegyzéseket, amelyek illetlen megjegyzéseket, szavakat tartalmaznak töröljük a listáról.

 
#1892  Nyéki Andrea

A termék megrendelését követően azonnal átutaltam (azonnali utalással) a vételárat a szállítási díjjal együtt a honlapon megadott számlaszámra. A közleménybe beírtam, hogy postán maradó csomagként kérem, előre utalással. A honlapon azt írják, minden nap ellenőrzik a beérkezett összegeket. A webáruház és a megrendelés folyamata nem egyértelmű. 2 nap múlva postára adták a csomagot úgy, mintha házhoz szállítással kértem volna, utánvéttel. Természetesen nem vettem át, mivel így már kétszer fizettem volna a termékért. Mikor az ügyfélszolgálattal beszéltem, nem igazán ismerték el a tévedésüket. 100 Ft híján visszautalták az általam átutalt összeget és át kellett vennem az utánvéttel, házhoz szállítással kiküldött csomagot. Nem vagyok kicsinyes, csak a tisztesség híve, de mindezt 1200 forintos ráfizetéssel. Legalábbis a csomag kibontásáig így gondoltam. Mikor kinyitottam a csomagot, akkor megdöbbenve tapasztaltam, hogy a készülék mellett az általam megrendelt 3 patron helyett csak egyet tartalmaz. Teljes mértékben csalódtam a webáruházban.

Kedves Andrea!

Valóban átutalta a megrendelés után az emeilban visszaigaolt összeget - számla nélkül!! Társaságunk alapértéknek tartja, hogy semmilyen pénzt nem fogad el, kizárólag az általunk kibocsátott számla ellenértékének kifizetéseként. 

Ön előre fizetett számla nélkül, mi pedig a szokásos eljárási szabályaink szerint feladtuk utánvéttel a rendelést és elküldtük a számlát. A megrendelés közleményébe nem írt be ugyanis  posta címet, nem jelezte, hogy postán maradó csomagként kéri a teljesítést.  Természetesen csodálkozott, hogy ismét ki kell fizetnie, ha hozzá akar jutni a termékhez. Telefonon jelezte és mi visszautaltuk az előre kifizetett összeget, sajnos 100 Ft hibával. miután jelezte a hibát, a 100 Ft-ot is átutaltuk azonnal. 

A csomagban valóban csak egy doboz volt. Abban azonban 3 db kapszula volt található, amit rendelt és amit ki is fizetett. Van ugyanis egyes csomagolású és 3 db-os csomagolású kapszulánk is. 

Sajnálom, hogy kellemetlenség érte Önt, azoban a bejegyzésében írt vádakat kénytelen vagyok visszautasítani. 

Tisztelettel:

Debreczeni István 

Vélemény hasznossága:  
 
 
#1891  Erika

jó napot.szeretnem kérdezni hogy terhesség esetén a tejsavas kapszulát lehet-e használni? Köszönöm

Kedves Erika! 

Az eddigi tapasztalatok alapján előnyös és hasznos a tejsavas kapszula használata olyankor is, azonban javasoljuk, hogy beszélje meg nőgyógyászával a kérdést, mert minden eset egyedi, más és más. 

tisztelettel:

Debreczeni István

Vélemény hasznossága:  
 
 
#1890  Anna

Kedves Lady pHarma Csapat! Az lenne a kerdesem, hogy a tejsavas kapszulaknak van-e lejarati ideje. Ha igen, ez altalaban milyen hosszu? Ez segitene eldonteni, hogy egyszerre mennyit erdemes rendelni. Elore is koszonom!

kedves Anna!
A tejsavas kapszulák lejárati ideje fél év.
A beszállító által adott minőségi tanúsítvány szerint a jelenlegi szállítmányt két évig lehet felhasználni, ezért nem követ el hibát, ha féléven túl is használni fogja.
A kapszula csomagoláson levő egyedi gyártási azonosító és a pecsételt gyártási dátum jelenti a számítás alapját. Ezekkel az adatokkal visszakövethető a minőségellenőrzési rendszerünkben szükség esetén a teljes folyamat.
Üdvözlettel.

Debreczeni István

Vélemény hasznossága:  
 
 
#1889  Molnár Ivett

Tisztelt forgalmazó!
Érdeklődnék, hogy mi a különbség a clean in és az Amanda termékek között? vásárlás előtt állok

Kedves Ivett!
Köszönöm kérdését. Tulajdonképpen funkcionálisan nincs különbség. De a Clean-in csomagolása arra készült, hogy a kiskereskedelemben, nyitott polcon is megtalálható legyen Pl. a Benu gyógyszertárak nyitott polcaiban, ezért átlátszó. A belsejében két tüske található, ami a használaton kívüli tárolást teszi lehetővé. Ehhez úgy kell kibontani, hogy a kék talp felőli részt, ahol a használati  útmutató van, ollóval le kell vágni, és a kék talp a zuhannyal kivehető a hengerből. Használat után ugyanide visszahelyezhető a zuhany. 

Egyébként különleges fertőtlenítést nem igényel. Sima szappanos vízzel használat után lemosható. Fontos azonban, hogy análisan és vaginálisan ne használja ugyanazt a kezelőfejet!!! Ezen kívül Neomagnol-os vízben szokták betenni használat után, de nem szükséges.
Mindenesetre kifőzni nem szabad, mert deformálódik a műanyag. 
Bármilyen kérdése van készséggel állunk rendelkezésére.
Üdvözlettel.
Debreczeni István

Vélemény hasznossága:  
 
 
#1888  Prescherné Kuberkó Anna Mária

Tisztelt Cím!

Rendeltem Önöktől 10 db Lady pharma kamillás kapszulát! Egy úriember felhivot a múlt héten pénteken hogy 3 kiszerelésben van Önöknek! Így tizenkettőt kértem valamint pontosítottuk a címet! A mai nap megérkezett de nem patron volt benne hanem egy készülék ami nekem már van és nincs is rászükségem! Többszörös hívtam ezt a telefonszámot 06309520675 amin hívtak senki nem vette fe! Kérném a patronok szállítását vagy a pénzem! Üdv. Prescherné Kuberkó Anna Mária

Kedves Anna Mária!

A 3 db telefonszám él, bármelyik elérhető szinte mindig. Mégis legjobb az email.
A tévedésért elnézését kérjük, és kérem tartsa meg a készüléket fájdalomdíjként. A kapszulákat pedig küldjük, Valószínű a postán lett felcserélve a csomagfeladó címke. (Azon a napon 5 db csomagot adtunk fel,  és még várjuk a tévedésünk másik áldozatának jelentkezését, aki meg egy csomó kapszulát kapott készülék helyett! Sajnos)

Mégegyszer elnézését kérjük.

Ladypharma csapata

 

Vélemény hasznossága:  
 
Tel: +36 20-392 5656
E-mail: info@ladypharma.hu