Általános információk
Forumunkban felteheti kérdését, elmondhatja véleményét, illetve olvashatja mások hozzászólásait, kérdéseit, és az azokra adott válaszokat.

Írjon nekünk!
Írja meg kérdését, véleményét.
A vendégkönyv moderálva van, azokat a bejegyzéseket, amelyek illetlen megjegyzéseket, szavakat tartalmaznak töröljük a listáról.
Tisztelt Cím!
Rendeltem önöktől 3db kamillas kapszulát az intim zuhanyomba postán maradóként. Mivel nem ajánlotta fel a fizetést a rendszer a rendelés leadásakor, így kérem írják meg hogyanis kell egyenlítenem a számlám. Köszönettel, Bozzai Barbara
Kedves Barbara!
Először is köszönjük a megrendelést.
Másodszor minden megrendeléskor számlát küldünk emailban. Munkatársunk telefonon felhívja a rendelés részleteinek egyeztetése céljából. (pl. melyik postára kéri a rendelést stb. ) Ezután állítjuk ki a számlát. Ezen szerepel minden adat, ami a fizetéshez szükséges. Semmiképpen nem szeretnénk, ha számla nélkül kerülne sor a fizetésre. Ezeket a befizetéseket visszaküldjük.
Ladsypharma csapata
A termék megrendelését követően azonnal átutaltam (azonnali utalással) a vételárat a szállítási díjjal együtt a honlapon megadott számlaszámra. A közleménybe beírtam, hogy postán maradó csomagként kérem, előre utalással. A honlapon azt írják, minden nap ellenőrzik a beérkezett összegeket. A webáruház és a megrendelés folyamata nem egyértelmű. 2 nap múlva postára adták a csomagot úgy, mintha házhoz szállítással kértem volna, utánvéttel. Természetesen nem vettem át, mivel így már kétszer fizettem volna a termékért. Mikor az ügyfélszolgálattal beszéltem, nem igazán ismerték el a tévedésüket. 100 Ft híján visszautalták az általam átutalt összeget és át kellett vennem az utánvéttel, házhoz szállítással kiküldött csomagot. Nem vagyok kicsinyes, csak a tisztesség híve, de mindezt 1200 forintos ráfizetéssel. Legalábbis a csomag kibontásáig így gondoltam. Mikor kinyitottam a csomagot, akkor megdöbbenve tapasztaltam, hogy a készülék mellett az általam megrendelt 3 patron helyett csak egyet tartalmaz. Teljes mértékben csalódtam a webáruházban.
Kedves Andrea!
Valóban átutalta a megrendelés után az emeilban visszaigaolt összeget - számla nélkül!! Társaságunk alapértéknek tartja, hogy semmilyen pénzt nem fogad el, kizárólag az általunk kibocsátott számla ellenértékének kifizetéseként.
Ön előre fizetett számla nélkül, mi pedig a szokásos eljárási szabályaink szerint feladtuk utánvéttel a rendelést és elküldtük a számlát. A megrendelés közleményébe nem írt be ugyanis posta címet, nem jelezte, hogy postán maradó csomagként kéri a teljesítést. Természetesen csodálkozott, hogy ismét ki kell fizetnie, ha hozzá akar jutni a termékhez. Telefonon jelezte és mi visszautaltuk az előre kifizetett összeget, sajnos 100 Ft hibával. miután jelezte a hibát, a 100 Ft-ot is átutaltuk azonnal.
A csomagban valóban csak egy doboz volt. Abban azonban 3 db kapszula volt található, amit rendelt és amit ki is fizetett. Van ugyanis egyes csomagolású és 3 db-os csomagolású kapszulánk is.
Sajnálom, hogy kellemetlenség érte Önt, azoban a bejegyzésében írt vádakat kénytelen vagyok visszautasítani.
Tisztelettel:
Debreczeni István
jó napot.szeretnem kérdezni hogy terhesség esetén a tejsavas kapszulát lehet-e használni? Köszönöm
Kedves Erika!
Az eddigi tapasztalatok alapján előnyös és hasznos a tejsavas kapszula használata olyankor is, azonban javasoljuk, hogy beszélje meg nőgyógyászával a kérdést, mert minden eset egyedi, más és más.
tisztelettel:
Debreczeni István
Kedves Lady pHarma Csapat! Az lenne a kerdesem, hogy a tejsavas kapszulaknak van-e lejarati ideje. Ha igen, ez altalaban milyen hosszu? Ez segitene eldonteni, hogy egyszerre mennyit erdemes rendelni. Elore is koszonom!
Debreczeni István
Tisztelt forgalmazó!
Érdeklődnék, hogy mi a különbség a clean in és az Amanda termékek között? vásárlás előtt állok
- első oldal
- 1
- |
- 2
- |
- 3
- |
- 4
- |
- 5
- |
- 6
- utolsó oldal