Általános információk

Forumunkban felteheti kérdését, elmondhatja véleményét, illetve olvashatja mások hozzászólásait, kérdéseit, és az azokra adott válaszokat.

Kérdése van?
egészség garancia magyar formatervezési díj gyogyseged Facebook	feminashop aranyhajo-patika PatikaLibra Debranet Emag

Írjon nekünk!

Írja meg kérdését, véleményét.

captcha

A vendégkönyv moderálva van, azokat a bejegyzéseket, amelyek illetlen megjegyzéseket, szavakat tartalmaznak töröljük a listáról.

 
#1896  Kovács Enikő

Üdvözlöm!
Érdeklődni szeretnék, hogy mi a különbség a Lady-pHarma_Clean-in Intimzuhany és a Lady-pHarma Amanda intimzuhany között?
Válaszukat előre is köszönöm
Kovács Enikő

Kedves Enikő!

A kétféle zuhany funkcionálisan megfelel egymásnak. Az Amanda csomagolása lehetővé teszi, hogy pl utazáskor is magával vigye, és szükség esetén használja. A clean--in csomagolása ezt nem teszi lehetővé, viszont a fürdőszobában vállalható, hogy látható. A hengerben elhelyezett tartóra a zuhanyt visszatéve, az átlátszó hengerrel betakarva, elegáns .megjelenést kölcsönöz neki.. 
Felhívom a figyelmét, hogy a Clean-in csomagolás felbontása - ha azt választja -  úgy történjen, hogy a piros pöttynél az alsó fedelet ollóval  vágja le, ezután a henger leemelhető a kék talpról. 
Tisztelettel:
Ladypharma csapata
Vélemény hasznossága:  
 
 
#1895  Kaszás Vilhelmina

Tisztelt Ladypharma,
Csak szeretném elmondani, hogy a használata és a kialakítása tökéletes. Nagyon szuper, hogy nem használjuk fel a már egyszer átmosott vizet és a kapszulákkal is meg vagyok elégedve. Van amikor kúraszerűen használom, de van amikor sűrűbben.
Köszönöm szépen és ajánlom mindenkinek.

Üdv, Vilhelmina

Vélemény hasznossága:  
 
 
#1894  Ruszkai Irma

Az üzenet nem kötelező mező

Vélemény hasznossága:  
 
 
#1893  Bozzai Barbara

Tisztelt Cím!
Rendeltem önöktől 3db kamillas kapszulát az intim zuhanyomba postán maradóként. Mivel nem ajánlotta fel a fizetést a rendszer a rendelés leadásakor, így kérem írják meg hogyanis kell egyenlítenem a számlám. Köszönettel, Bozzai Barbara

Kedves Barbara!

Először is köszönjük a megrendelést.

Másodszor minden megrendeléskor számlát küldünk emailban. Munkatársunk telefonon felhívja a rendelés részleteinek egyeztetése céljából. (pl. melyik postára kéri a rendelést stb. ) Ezután állítjuk ki a számlát.  Ezen szerepel minden adat, ami a fizetéshez szükséges. Semmiképpen nem szeretnénk, ha számla nélkül kerülne sor a fizetésre. Ezeket a befizetéseket visszaküldjük. 

Ladsypharma csapata

Vélemény hasznossága:  
 
 
#1892  Nyéki Andrea

A termék megrendelését követően azonnal átutaltam (azonnali utalással) a vételárat a szállítási díjjal együtt a honlapon megadott számlaszámra. A közleménybe beírtam, hogy postán maradó csomagként kérem, előre utalással. A honlapon azt írják, minden nap ellenőrzik a beérkezett összegeket. A webáruház és a megrendelés folyamata nem egyértelmű. 2 nap múlva postára adták a csomagot úgy, mintha házhoz szállítással kértem volna, utánvéttel. Természetesen nem vettem át, mivel így már kétszer fizettem volna a termékért. Mikor az ügyfélszolgálattal beszéltem, nem igazán ismerték el a tévedésüket. 100 Ft híján visszautalták az általam átutalt összeget és át kellett vennem az utánvéttel, házhoz szállítással kiküldött csomagot. Nem vagyok kicsinyes, csak a tisztesség híve, de mindezt 1200 forintos ráfizetéssel. Legalábbis a csomag kibontásáig így gondoltam. Mikor kinyitottam a csomagot, akkor megdöbbenve tapasztaltam, hogy a készülék mellett az általam megrendelt 3 patron helyett csak egyet tartalmaz. Teljes mértékben csalódtam a webáruházban.

Kedves Andrea!

Valóban átutalta a megrendelés után az emeilban visszaigaolt összeget - számla nélkül!! Társaságunk alapértéknek tartja, hogy semmilyen pénzt nem fogad el, kizárólag az általunk kibocsátott számla ellenértékének kifizetéseként. 

Ön előre fizetett számla nélkül, mi pedig a szokásos eljárási szabályaink szerint feladtuk utánvéttel a rendelést és elküldtük a számlát. A megrendelés közleményébe nem írt be ugyanis  posta címet, nem jelezte, hogy postán maradó csomagként kéri a teljesítést.  Természetesen csodálkozott, hogy ismét ki kell fizetnie, ha hozzá akar jutni a termékhez. Telefonon jelezte és mi visszautaltuk az előre kifizetett összeget, sajnos 100 Ft hibával. miután jelezte a hibát, a 100 Ft-ot is átutaltuk azonnal. 

A csomagban valóban csak egy doboz volt. Abban azonban 3 db kapszula volt található, amit rendelt és amit ki is fizetett. Van ugyanis egyes csomagolású és 3 db-os csomagolású kapszulánk is. 

Sajnálom, hogy kellemetlenség érte Önt, azoban a bejegyzésében írt vádakat kénytelen vagyok visszautasítani. 

Tisztelettel:

Debreczeni István 

Vélemény hasznossága:  
 
Tel: +36 20-392 5656
E-mail: info@ladypharma.hu