Általános információk
Forumunkban felteheti kérdését, elmondhatja véleményét, illetve olvashatja mások hozzászólásait, kérdéseit, és az azokra adott válaszokat.
Írjon nekünk!
Írja meg kérdését, véleményét.
A vendégkönyv moderálva van, azokat a bejegyzéseket, amelyek illetlen megjegyzéseket, szavakat tartalmaznak töröljük a listáról.
Üdvözlöm!
Érdeklődni szeretnék, hogy mi a különbség a Lady-pHarma_Clean-in Intimzuhany és a Lady-pHarma Amanda intimzuhany között?
Válaszukat előre is köszönöm
Kovács Enikő
Kedves Enikő!
Tisztelt Ladypharma,
Csak szeretném elmondani, hogy a használata és a kialakítása tökéletes. Nagyon szuper, hogy nem használjuk fel a már egyszer átmosott vizet és a kapszulákkal is meg vagyok elégedve. Van amikor kúraszerűen használom, de van amikor sűrűbben.
Köszönöm szépen és ajánlom mindenkinek.
Üdv, Vilhelmina
Az üzenet nem kötelező mező
Tisztelt Cím!
Rendeltem önöktől 3db kamillas kapszulát az intim zuhanyomba postán maradóként. Mivel nem ajánlotta fel a fizetést a rendszer a rendelés leadásakor, így kérem írják meg hogyanis kell egyenlítenem a számlám. Köszönettel, Bozzai Barbara
Kedves Barbara!
Először is köszönjük a megrendelést.
Másodszor minden megrendeléskor számlát küldünk emailban. Munkatársunk telefonon felhívja a rendelés részleteinek egyeztetése céljából. (pl. melyik postára kéri a rendelést stb. ) Ezután állítjuk ki a számlát. Ezen szerepel minden adat, ami a fizetéshez szükséges. Semmiképpen nem szeretnénk, ha számla nélkül kerülne sor a fizetésre. Ezeket a befizetéseket visszaküldjük.
Ladsypharma csapata
A termék megrendelését követően azonnal átutaltam (azonnali utalással) a vételárat a szállítási díjjal együtt a honlapon megadott számlaszámra. A közleménybe beírtam, hogy postán maradó csomagként kérem, előre utalással. A honlapon azt írják, minden nap ellenőrzik a beérkezett összegeket. A webáruház és a megrendelés folyamata nem egyértelmű. 2 nap múlva postára adták a csomagot úgy, mintha házhoz szállítással kértem volna, utánvéttel. Természetesen nem vettem át, mivel így már kétszer fizettem volna a termékért. Mikor az ügyfélszolgálattal beszéltem, nem igazán ismerték el a tévedésüket. 100 Ft híján visszautalták az általam átutalt összeget és át kellett vennem az utánvéttel, házhoz szállítással kiküldött csomagot. Nem vagyok kicsinyes, csak a tisztesség híve, de mindezt 1200 forintos ráfizetéssel. Legalábbis a csomag kibontásáig így gondoltam. Mikor kinyitottam a csomagot, akkor megdöbbenve tapasztaltam, hogy a készülék mellett az általam megrendelt 3 patron helyett csak egyet tartalmaz. Teljes mértékben csalódtam a webáruházban.
Kedves Andrea!
Valóban átutalta a megrendelés után az emeilban visszaigaolt összeget - számla nélkül!! Társaságunk alapértéknek tartja, hogy semmilyen pénzt nem fogad el, kizárólag az általunk kibocsátott számla ellenértékének kifizetéseként.
Ön előre fizetett számla nélkül, mi pedig a szokásos eljárási szabályaink szerint feladtuk utánvéttel a rendelést és elküldtük a számlát. A megrendelés közleményébe nem írt be ugyanis posta címet, nem jelezte, hogy postán maradó csomagként kéri a teljesítést. Természetesen csodálkozott, hogy ismét ki kell fizetnie, ha hozzá akar jutni a termékhez. Telefonon jelezte és mi visszautaltuk az előre kifizetett összeget, sajnos 100 Ft hibával. miután jelezte a hibát, a 100 Ft-ot is átutaltuk azonnal.
A csomagban valóban csak egy doboz volt. Abban azonban 3 db kapszula volt található, amit rendelt és amit ki is fizetett. Van ugyanis egyes csomagolású és 3 db-os csomagolású kapszulánk is.
Sajnálom, hogy kellemetlenség érte Önt, azoban a bejegyzésében írt vádakat kénytelen vagyok visszautasítani.
Tisztelettel:
Debreczeni István
- 1
- |
- 2
- |
- 3
- |
- 4
- |
- 5
- utolsó oldal