Általános információk
Forumunkban felteheti kérdését, elmondhatja véleményét, illetve olvashatja mások hozzászólásait, kérdéseit, és az azokra adott válaszokat.

Írjon nekünk!
Írja meg kérdését, véleményét.
A vendégkönyv moderálva van, azokat a bejegyzéseket, amelyek illetlen megjegyzéseket, szavakat tartalmaznak töröljük a listáról.
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
A gyakori kérdések között az alábbi információt találtam:
(Hol tudom beszerezni a kapszulát?
Bármely patika megrendeli, a Rossmann üzletekben, hamarosan a Müller üzletláncban és bizonyos gyógyászati boltokban.)
Kérdésem lenne,hogy Önökön kívül hol lehet gyorsabban beszerezni a tejsavas kapszulákat?A fenti fórumon szereplő válasz már nem állja meg a helyét,mivel számos drogériában (DM,Rossmann,Müller stb) és gyógyszertárban érdeklődtem,s sehol nem hallottak a termékről,vagy csak azt látják hogy nem forgalmazzák 2010 óta.Berendelni nem tudják,nem létezik.Mi lehet az oka ennek? Honnan származnak ezek a termékek?
Köszönettel!
Kedves Kolet!
A Ladypharma gyártója 2010. évben szállítási keretszerződésben vállalta, hogy a TEVA Magyarország Zrt. részére kizárólagos forgalmazási jogot biztosít Magyarország területére a patikákban, gyógyászati segédeszköz boltokban, herbáriákban történő forgalmazás céljából. Ezzel kivonult a kiskereskedelem közvetlen ellátásának területéről.
A TEVA Zrt. azóta mind a mai napig rendelkezik megfelelő mennyiségű termékkel, intimzuhannyal, tejsavas kapszulával és kamillás kapszulával is. A gyártás és szállítás a TEVA felé folyamatos, bármilyen mennyiségű rendelést ki tudunk elégíteni. A szerződés értelmében minden kiskereskedelmi egység (gyógyszertárak, gyógyászati segédeszköz boltok stb.) tehát a TEVA ellátó rendszerén keresztül rendelhet. Nem korrekt az az állítása a gyógyszerésznek, hogy a termék nincs a piacon és nem beszerezhető. Sőt a fejlesztésünk eredményeként piacra léptünk a Ladypharma_Clean–in intimzuhannyal, ami új csomagolással jelent meg a kereskedelmi forgalomban. Amennyiben pl. a gyógyszerész, vagy a DM eladója azt állítja, hogy nincs ez a termék, kérje meg, hogy a TEVA-tól rendeljen Önnek. Onnan naponta többször is van kiszállítás a kiskereskedelmi egységekbe, ami biztosítani tudja a kiegyensúlyozott ellátást. Jelenleg tárgyalások folynak a www.ladypharma.hu honlapon történő beszerzés könnyítéséről, más fizetési és kiszállítási mód bevezetéséről, rugalmasabbá és olcsóbbá tételéről, amelyről hamarosan hírlevélben tájékoztatjuk kedves vevőinket.
Mindenesetre köszönjük a figyelmeztetést, a gyakori kérdések között található helytelen szöveget módosítani fogjuk.
A Hyperol fertőtlenítőt tudom ajánlani az eszköz tiszítására. Használatot követően egy fertőtlenítő tablettát kell vízbe tenni, néhány óra múlva leöblíteni.
Tisztelt Lady Pharma
Kérem a google kereső oldalárol sziveskedjenek a nevemet és egyéb rólamszóló információkat leszedni, a nyilvánosságot megszüntetni.
Köszönettel:
Ruszkai Irma
Tisztelt Ruszkai Irma!
Természetesen kérésének eleget teszünk
Tisztelettel:
Ladypharma szerkesztőség
Szükséges fertőtleníteni vagy elég használat után leöblíteni (hüvelyi használat esetén)a készüléket? Bakteriális vagy gombás fertőzés esetén is használható?. Ha ajánlott a fertőtlenítés akkor mivel, milyen időközönként?
Reklamálni szeretnék!!! Júli 7-én megrendeltem a kapszuláimat és ma júli 20 és még mindig nincs itt a csomag. Én azért rendelem mert szükségem van rá, és nem azért hogy a polcon a helyet foglalja. Már a múltkor is kis csúszással ért ide, na de most már két hete megrendeltem!!!!! Létezhet az hogy elveszett a megrendelésem?? Bár az email címemre megjött a visszaigazoló email.
- első oldal
- 8
- |
- 9
- |
- 10
- |
- 11
- |
- 12
- |
- 13
- |
- 14
- |
- 15
- |
- 16
- utolsó oldal